17,19 €
12,99 €
18,33 €
19,99 €
21,39 €
21,39 €
24,99 €
24,99 €
36,99 €
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
9,48 €
17,19 €
1
  • Turime sandėlyje
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 12,99 €
1
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 18,33 €
1
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 19,99 €
1
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 21,39 €
1
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 21,39 €
1
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 24,99 €
1
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 24,99 €
1
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną
Perskaityta: 36,99 €
1
„Partizaninis marketingas“ – rinkodaros vadovas transformavęs tradicinius reklamos metodus. Ši knyga įnešė revoliucinių pokyčių į marketingo sritį, atverdama naujas galimybes įvairioms įmonėms – nuo startuolių iki stambių korporacijų.
9.48 2025-06-30 07:59:00
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA

Partizaninis marketingas. Paprastos ir nebrangios strategijos, kaip uždirbti didelį pelną | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

17,19 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Perskaitytos

12,99 €
Gera Vika33 100%
18,33 €
Labai gera
19,99 €
Labai gera Pranas 100%
21,39 €
Gera Vesta 100%
21,39 €
Kaip nauja! sraigiuk 46%
24,99 €
Kaip nauja! Odeber 100%
24,99 €
Labai gera Gintulis 67%
36,99 €
Gera Karolis1 81%

Aprašymas

Jay Conrad Levinson knyga „Partizaninis marketingas“ – rinkodaros vadovas transformavęs tradicinius reklamos metodus. Ši knyga įnešė revoliucinių pokyčių į marketingo sritį, atverdama naujas galimybes įvairioms įmonėms – nuo startuolių iki stambių korporacijų. J. C. Levinson pateikia išskirtinę rinkodaros strategiją, paremtą kūrybiškais sprendimais, leidžiančiais pasiekti maksimalių rezultatų su minimaliais resursais.

„Partizaninio marketingo“ esmė – gebėjimas kurti išskirtinę vertę be didžiulio biudžeto. J. C. Levinson siūlo alternatyvą brangioms tradicinėms reklamos kampanijoms ir skatina pasitelkti kūrybiškumą, asmeninius ryšius, socialinius tinklus bei nemokamus ar nebrangius reklamos kanalus. Autorius pabrėžia, kad efektyvi rinkodara priklauso ne nuo turimų lėšų, o nuo gebėjimo originaliai mąstyti.

Nors knyga parašyta prieš kelis dešimtmečius, Jay Conrad Levinson idėjos lengvai pritaikomos šiomis dienomis, kai socialiniai tinklai tampa puikiu partizaninio marketingo įrankiu, leidžiančiu greitai, efektyviai ir nebrangiai pasiekti tikslinę auditoriją.

Levinson pateikia daugiau nei 100 praktinių ir lengvai įgyvendinamų patarimų, kaip pasiekti didesnį poveikį su mažesniais ištekliais. Autorius pabrėžia, kad rinkodara – ne vienkartinis veiksmas, o ilgalaikė strategija, kurioje svarbu tegu ir nedidelės, tačiau kasdienės pastangos.

Knygoje taip pat rasite strateginių patarimų, kaip sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą. Autorius ragina atidžiai stebėti rinkos tendencijas ir konkurentus, tačiau svarbiausia – išnaudoti savo unikalumą ir kūrybiškumą. Šis požiūris neapsiriboja mažą biudžetą turinčiomis įmonėmis – knygos idėjas sėkmingai pritaikys tiek pradedantieji, tiek dideli verslo žaidėjai.

***

Jay Conrad Levinson – vienas įtakingiausių rinkodaros specialistų, formavusių naują požiūrį į verslo reklamą ir marketingą. Jo sukurta „partizaninio marketingo“ koncepcija tapo esmine smulkiojo ir vidutinio verslo sėkmės strategija visame pasaulyje. Levinson dirbo su tokiais tarptautiniais prekių ženklais, kaip „Coca-Cola“, „Pepsi“ bei „Procter & Gamble“, dėstė rinkodarą prestižiniuose universitetuose. Jis yra daugiau nei 30 knygų, išverstų į daugybę kalbų, autorius. „Partizaninis marketingas“ išlieka jo svarbiausiu ir labiausiai cituojamu kūriniu, skirtu visiems, siekiantiems įgyti konkurencinį pranašumą modernioje rinkodaros aplinkoje.

EXTRA 45 % nuolaida

9,48 €
17,19 €
Turime sandėlyje

Kupono kodas: EXTRA

Akcija baigiasi už 5d.00:36:53

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,86 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 12,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vika33.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Knygos viršelio kampukai viršuje palenkti, ir gale knygos viršelio kažkokie patepliojimai (nenusivalo) vidus puikus.
  • Kaina: 18,33 €
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,92 Knygų Eurų! ?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 19,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Pranas.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Knygos vidus kaip naujos.
  • Kaina: 21,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vesta.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Pabraukta su markeriu nemažai puslapių pradžioje knygos. Šiaip tvarkinga.
  • Kaina: 21,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas sraigiuk.

Pardavėjo reitingas:  46%

Knygos būklė
  • Kaina: 24,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Odeber.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 24,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Gintulis.

Pardavėjo reitingas:  67%

Knygos būklė
supankstytas aplankalas
  • Kaina: 36,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  81%

Knygos būklė

Kiti šios knygos leidimai:

Partizaninis marketingas
Išleidimo metai 2009

Formatai:

17,19 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Kiti leidimai:

Išparduota
Išleidimo metai 2009

Perskaitytos

12,99 €
Gera
Vika33 100%
18,33 €
Labai gera
19,99 €
Labai gera
Pranas 100%
21,39 €
Gera
Vesta 100%
21,39 €
Kaip nauja!
sraigiuk 46%
24,99 €
Kaip nauja!
Odeber 100%
24,99 €
Labai gera
Gintulis 67%
36,99 €
Gera
Karolis1 81%

Jay Conrad Levinson knyga „Partizaninis marketingas“ – rinkodaros vadovas transformavęs tradicinius reklamos metodus. Ši knyga įnešė revoliucinių pokyčių į marketingo sritį, atverdama naujas galimybes įvairioms įmonėms – nuo startuolių iki stambių korporacijų. J. C. Levinson pateikia išskirtinę rinkodaros strategiją, paremtą kūrybiškais sprendimais, leidžiančiais pasiekti maksimalių rezultatų su minimaliais resursais.

„Partizaninio marketingo“ esmė – gebėjimas kurti išskirtinę vertę be didžiulio biudžeto. J. C. Levinson siūlo alternatyvą brangioms tradicinėms reklamos kampanijoms ir skatina pasitelkti kūrybiškumą, asmeninius ryšius, socialinius tinklus bei nemokamus ar nebrangius reklamos kanalus. Autorius pabrėžia, kad efektyvi rinkodara priklauso ne nuo turimų lėšų, o nuo gebėjimo originaliai mąstyti.

Nors knyga parašyta prieš kelis dešimtmečius, Jay Conrad Levinson idėjos lengvai pritaikomos šiomis dienomis, kai socialiniai tinklai tampa puikiu partizaninio marketingo įrankiu, leidžiančiu greitai, efektyviai ir nebrangiai pasiekti tikslinę auditoriją.

Levinson pateikia daugiau nei 100 praktinių ir lengvai įgyvendinamų patarimų, kaip pasiekti didesnį poveikį su mažesniais ištekliais. Autorius pabrėžia, kad rinkodara – ne vienkartinis veiksmas, o ilgalaikė strategija, kurioje svarbu tegu ir nedidelės, tačiau kasdienės pastangos.

Knygoje taip pat rasite strateginių patarimų, kaip sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą. Autorius ragina atidžiai stebėti rinkos tendencijas ir konkurentus, tačiau svarbiausia – išnaudoti savo unikalumą ir kūrybiškumą. Šis požiūris neapsiriboja mažą biudžetą turinčiomis įmonėmis – knygos idėjas sėkmingai pritaikys tiek pradedantieji, tiek dideli verslo žaidėjai.

***

Jay Conrad Levinson – vienas įtakingiausių rinkodaros specialistų, formavusių naują požiūrį į verslo reklamą ir marketingą. Jo sukurta „partizaninio marketingo“ koncepcija tapo esmine smulkiojo ir vidutinio verslo sėkmės strategija visame pasaulyje. Levinson dirbo su tokiais tarptautiniais prekių ženklais, kaip „Coca-Cola“, „Pepsi“ bei „Procter & Gamble“, dėstė rinkodarą prestižiniuose universitetuose. Jis yra daugiau nei 30 knygų, išverstų į daugybę kalbų, autorius. „Partizaninis marketingas“ išlieka jo svarbiausiu ir labiausiai cituojamu kūriniu, skirtu visiems, siekiantiems įgyti konkurencinį pranašumą modernioje rinkodaros aplinkoje.

Atsiliepimai

    • arturas j.
    • 2014-11-27

    Kada vel bus pardavime?

Rodyti daugiau
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%